Zinnire aynı dert bende de var cnm. Şuan bebeğim 45 günlük hala çekiyorum. Resmen mememin ucunda parça kopmuş gibi yarısı yoktu. Çocuğum kan içti ,irin içti. Emzirmek işkence gibi geliyordu kendimi sıkmaktan dişlerim acıyordu artık :( en son çareyi göğüs kalkanı almakla buldum şimdilik onu kullanmaya başladım 2 hafta oldu ayrıca lansinoh göğüs ucu kremi var arada da onu sürüyorum. Şimdi yara olan yer biraz küçüldü. eskisi gibide çok acımıyor. Acıyor ama dişlemi sıkacak kadar değil.