minnakanne5 Kızlar kv 3.5 sene çalıştı hem maaşını hemde tazminatını vermediler mahkemeye verdi haziran 2020 işe giriş şubat 2023 işten çıkış şimdi sonuçlanmış istinafa gitmiş yani nolur ne kadar alır toplam asgari ücret alıyordu
Minnikkiz minnakanne5 karar sonucnda yazar yasal faizi hesaplamasını icra yapıyor diye biliyorum istinaf bir üst mahkee oluyor onun sonucunu bekleyin bence belki bozar kararı daha çok çıkar alacağınız miktar tabi tam tersi de olabilir
birkartanesii Kararda yazar ne kadar ödemeye karar verildiği. Karar ilamına bakın. Bir üst mahkemeye başvurmuş karşı taraf. Üst mahkemede yeni bir karar verilecek. Siz şu haliyle tahsil edebilirsiniz miktarı istinafı beklemenize gerek yok.
minnakanne5 birkartanesii avukat sonuclanmıs dedi ama istinaf var onu bekliycez oda 1 2 ayı buluyor dedi
birkartanesii minnakanne5 En iyisini avukatınız bilir tabi ki hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama biraz daha uzun sürebilir istinaftan dönmesi ama önemli değil zaten alacağınıza faiz işlemeye başladı karar ilamından itibaren. Bir kaybınız olmuyor.