Oğlum üç yaşına kadar konuşmadı. Tuvalet eğitimi biraz farklı ben konuşmuyorken başladım eğitime öğrenirken çiş kaka demeyide öğrendi . Kızımda üç yaşında konuşan çocuk onada üç yaşında öğrettim daha yeni. Konuşan çocukta çişim geldi demez konuşmayan çocukta zaten diyemez zaman geçtikçe söylüyorlar . Oğlumda zaten zaman geçtikçe şşşş diyordu çişi gelince kakayıda gagka gibi birşey demeye başlamıştı . Eğer takibini sıkı yaparım diyorsanız başlayın öğrenir korkmayın hiç