nrikbl 13aylık kızım hala aynı maalesef. Bugün hiç bir şey yemedi diyebilirim çok az bir şey avokado ve yoğurt yedi diğer öğünlerini atladı. Mamada en fazla 150içiyor genelde 120. Mamayı da gündüz çok vermiyorum zaten yemek yesin diye. Kan tahlili yaptırdınız mı belki demiri düşüktür iştahsızlık yapıyor. Bizimki normal ama yine iştahsız tabi