Valla bizim nisan da ama bende vazgeçtim sadece ikimize elbise yaptırıp ufak şık bir pastayla bahçede bir kaç güzel foto tek çektirip hatıra olarak çıkartırım yada ilk yıl albümü diye bir yaşına kadar çektiklerimi toplayacağım bir albüme çevirirm yeterli insan korkuyor istemsizce.