Ya kızlar herkes uykusuzluk ve uyku düzenleme ile ilgili yardımlaşmak tartışmak istiyor ama ben aksine güzel uyuması üzerine konuşmak istiyorum. 2 aylık toplamda 17 sa uyuyabiliyor. Gece uykusuna 11 de geçiyor kesintisiz 6sa uyuyabiliyor acıkınca mikirdanip gözü kapalı emip tekrar uyuyor. 8.30gibi güne başlayıp tekrar uyuyor yani az az aralıklarla beslenip beslenip uyuyor. Öğleden sonraları 1-2sa uyanık kalıyor Max. Sonra huysuzlanip uyuyor. Çok kolay bebek anliycagniz ama yine içimden o soru geçiyor. “Normal mi?” Her yerde sık uyanan gece uyutmayanlari gördükçe benim kızımda bişey mi var gelişiminde gerilik mi var da uyuyor diye düşündürecek kadar güzel uyuyor. Nolur benim de böyle diyin