cauuv2 bu kısmen doğru eğer eviniz büyükse , balkonluysa ve havalandırma imkanınız oluyorsa sabah akşam birkaç dk havalandırmak da yeterli .büyük şehirde yaşamıyorsanız.Ama eviniz küçük ve balkonsuzsa ihtiyaç . Yemek kokusu , toz hiçbir şey kalmadı evde . Philips kullanıyorum alacağım zaman uzun uzun araştırıp almıştım. Dyson arkadaşım kullanıyor o da memnundu.