omerinannes104_ Topuk kanında bi değeri yüksek çıkmış endokrin bölümüne yönlendirdiler. Konjenital adrenal hiperplazi diye geçiyor. Kız bebeklerde olabiliyor dediler. Başına gelen varmı ciddi birşey yazıyor her yerde sabahtan beri ağlıyorum yaa🥺🥺😢
3kedili2bebekli omerinannes104_ oğlumda da yüksek çıktı 2 yasa kadar takipteydik 2 yaştan sonra değerleri düzeldi endokrin düzenli kan alacak ve muayene edecek klinik bulgularda sorun yoksa endişe etmeyin diyecekler zaten klinik bulgular neler kilo alması beslenmesi iyi mi vücudunda özellikle bıyık ve genital bölgede ekstra kararma tüylenme var mı bunları dikkate alıyorlar
3kedili2bebekli omerinannes104_ hayır eğer değerlerde düşme veya klinik bulgular temizse ilaç vermiyorlar şimdilik endişe etmeyin kesinlikle çünkü ölümcül değil tedavisi olan bir hastalık
omerinannes104_ Sağlık ocağından kağıt verdiler bilgilendirmek için de. Ölümle sonuçlanabilir yazıyor😢
omerinannes104_ 3kedili2bebekli çok teşekkür ederim. İnşaallah birşey çıkmaz. Sağlık ocağından hastalıkla ilgili bilgilendirme kağıdı verdiler. Ölümle sonuçlanabilir yazıyor endişe ediyorum haliyle 😢
3kedili2bebekli omerinannes104_ korkmayın grip dahi ölümle sonuçlanabiliyor şimdi bir diş dolgusu yaptırın size verdikleri onam formunda da ölümle sonuçlanabilir yazar siz olumlu olun dua edin başlayın kontrollere gitmeye inşallah bir şeyi yoktur şimdi oğlum 2 yaşında anca değerleri düzeldi ama klinik bulgular temiz olduğu için hiç endişe etmedim ki tedavisi de var hiç üzülmeyin