melislinaa tultanhanim oldu ama bebeğim o zaman zayıftı ayakları bu kadar tombullaşmamıştı kilo aldıkça farketmeye başladık
melislinaa meliiii bilmiyorum yani zayıfken böyle durmuyordu kilo aldıkça sanki o parmağı sonradan eklenmiş gibi gözüküyor
Balbulutu melislinaa doktorunuzun numarasını aldıysanız hemen resim attın. Yoksa da hastaneyi arayıp isteyin verirler
melislinaa Balbulutu ilk doğduğunda çok zayıftı yani 2.700 doğdu ayakları parmakları incecik ve hzundu şimdi kilo aldıkça böyle oldu
melislinaa Balbulutu incecik ve uzundu parmakları ama o şiş gibi olan parmağı diğerlerine göre biraz daha yukardaydı yani fotoğraftakinin zayıf versiyonu
Balbulutu melislinaa çorapların içinde ip falan olmasın siz yinede çok dikkat edin. Doktor normal demiş zaten çok şükür