Kızlar bebeğim ilk doğduğunda emmedi, yine burdaki bir arkadaş sayesinde emzirme danışmanına başladım çok şükür şuan emiyor ama başındna ber makinayla sağım yaptığım için sütüm çok geliyor. Şimdide yüksek ateş , memede kızarıklık, halsizlik ve memede sertlikle beraber acı oluyor. Antibiyotik kullanmaya başladım.Bunları yaşayan var mı nasıl geçirdiniz?? Aktif emziriyorum şuan ama bir memem hem yara hemde saydıklarım yüzünden canım çok acıyor ☹️