zeynebbrn Selam hanımlar 4 ay önce doğum yaptım şuan haa fazla kilom var özellikle göbeğim ve bu beni rahatsız ediyor. Sevdiğim kıyafetlerime pantolonlarıma sığamıyorum. Sizin bir formulünüz var mı bu süreçte neler yaptınız
zeynebbrn Evet o göbeğin gitmesi çok zormuş gibi geliyor ikinci doğumum benim. Ama bu sefer göbeğim beni çok rahatsız ediyor. Yürüyüş yapmak istiyorum ama bebekle tempolu yürüyemiyorum
[silindi] zeynebbrn benim de ilk doğumda göbek belirgin değildi ikinci de ne oldu anlamadım bir alt karın kaldı gitmiyor. Sanırım sıkı kardiyo yapmak lazım artık eritmek için
zeynebbrn Fazla iştahım da yok ama hafif şeyler de yemiyorum beyaz ekmeği çıkarmam gerek. Ve emzirmiyorum belki bu yüzden çok da kalori yakamıyorum.
mommyshark1567 zeynebbrn Evet tavsiyeler alalım deneyimli annelerden. Benim de 2.5 ay oldu 3 kg kadar aldım bir de üstüne emzirirken. Çok üzülüyorum 😞