Hanımlar diş çıkarma döneminde kullandığınız ve bebeği gerçekten rahatlatan önerileriniz var mı acaba diş çıkarıyoruz ve çok zor geçiyor sabahlara kadar uyumuyor bebeğim sürekli ağlıyor çok huzursuz tetagil kullandım daha önce ama sanırım bize fazla etki etmedi jeli de doktor önermediği için kullanmadım başka önerileriz varsa paylaşır mısınız