Usnac1995 uykusuzanne__ 1. De bluzun altı kabarık pantolonla yakışmaz bence. Ben 2 yi ya da 6 yı sevdim
Dmt-01 birtutamorgu bu sefer Lc den almicam kızıma bayramlık diyordum ama hepsi çok güzel bende bunlardan birini alırım sanırm.siyah pantolonlu olanı seçerdim sanırım fiyonk deseni olan
emirefemom birtutamorgu Hepsi çok güzel 2 erkek çocuk annesi adayı olarak çok heves ediyorum kız eşyalarına amaaa heves etmekle kalıyorum 🥹
Dmt-01 birtutamorgu kombinleri sizmi yaptınız bu şekilde takım değil sanırım.ben siyah pantolonla krem rengi kazağı seçerdim erzurumda yaşıyoruz gömlekler ince kalır