sema60 Bebeğim 8 haftaya girdi yeni hiç ses çıkarmıyor ağlamak harici ses çıkardığı yok agu bu uğuldanma dönemi baslaması lazım diyor çevremdekiler ,kafam karışıyor sizce normal mi
gizemtemel sema60 benim bebegimde 63 gunluk oldu yeni yeni bizleri algilayip bisiler demeye calisiyo bakalim daha kucukler uc dort ay bebeklerden ole agucuk agulama vs beklememek gerek :) yavas yavas tepki verir size merak etmeyim onemli olan 6.ayindan sonraki hal hareket ve davranislari gozlemlemek