Doğum yapalı 20 gün oldu 20 kg yakın almıştım 10u gitti kalan 10 bizimle 😀 yarından itibaren yürüşeye başlayacağım 1 saat ,sezeryan olduğumdan spora başlamak için iyileşmeyi bekliyorum . Yediklerme de dikkat ediyorum iştahım yok zaten ama paketli gıda hamur işi bıraktım İnşalah yaza kadar gider hepsi 🙏