dilanyldiiz Merhaba arkadaşlar 4 yaşındaki oğlumun balgamlı öksürüğü var yaşayıp da bunu yaptım geçti tavsiyesi var mı
nurdanin dilanyldiiz bizimde aynı ya 4 yaşında okula gidiyor ve hiç geçmiyor öksürüğü 3 aylık kardeşine de geçti. varsa önerisi olan bende bakayım nurdan deneyelim
livanurvealpinannesi61 dilanyldiiz kızım 6 yaşında burnunu temizliyorum hava taktım viks sürdüm sırtına sıcak havlu koydum bide organik bey atom veriyorum iki kez ballı limonlu ılık su yapıyorum şimdi daha iyi ama hava çok önemli varsa hava takın 3 4 kez mutlaka
livanurvealpinannesi61 nurdanin bizim de öyleydi özele götürdüm bronşit demişti doktor. Yada alerjik rinit varsa . Çocuk doktoruna gösterdiniz mi
nurdanin livanurvealpinannesi61 götürdüm ya hep antibiyotik verdi üç kere kullandık eylül ayından beri ama bi tanı söylemediii
livanurvealpinannesi61 nurdanin bizim 3 ay sürdü hiç bişeyle geçmedi asla 3 ayın üstüne özele götürdüm bronşit olmuş iyi bi doktora gösterin isterseniz tekrar bi sebebi vardır mutlaka ilerlemeden
dilanyldiiz livanurvealpinannesi61 götürdüm ya antibiyotik verdi bitti geçmedi günlerdir evde bal limon mu vermedim soğan suyu bal mı vermedim hala var
dilanyldiiz balkizimcicekkiz ventolin öksürük arttırıyor o yüzden vermiyorum ben hırıltı olunca öneriyor doktorlar ben hava pek istemiyorum açıkçası cortair de kortizonlu direk ses kısıklığı ve ağız pamukçusu yapıyor kendi haline bıraktım biraz
livanurvealpinannesi61 balkizimcicekkiz ben hava makinesine serum fizyolojik ve udi hindi yağı koyuyorum çok faydası oldu
livanurvealpinannesi61 dilanyldiiz hava makinesine serum fizyolojik ve udi hindi yağı koyun zararı da yok udi hindi yağı çok iyi hastalıkta
livanurvealpinannesi61 dilanyldiiz ventolin ve cortair kullanmıştım bronşit olunca diğer türlü asla geçmedi ama bahsettiğiniz gibi sorun yaşamadık biz hava takınca düzeldi bizim siz bilirsiniz tâbi