7 haftalık hamileyim 2 haftadır kanamam durmadı kahverengi geldi sonra kıp kırmızı kan aktı hemen acile gittik yatış verdiler 2 gün yattım bebek iyi kalp atışları iyi dediler ama hematom var dediler kanama alanı var alttan bakıyolardı birde iyice kanamamı tetiklediler çoğaldı hastanede iyiki düşmedi bebegim çok büyük bi pıhtı geldi alttan baktıktan sonra bebek sandım pıhtıymış bu kadar kanamaya bebegim düşmedi şükürler olsun ama çok korkuyorum sürekli yatıyorum annemde kalıyorum kanama azaldı şu an ama yine çogalırsa diye korkuyorum bu durumu yaşayanlar oldu mu