Doğumdan hemen sonra olan enerjimden eser yok saatlerce uyuyasım ya da kolumu kaldıracak dahi dermanım yok ( kansızlığım vardı doğumdan sonra kan taktılar ) vitamin de kullanıyorum aslında ama ne yapsam fayda yok bugün kan vermeye gidecektim aile hekimine ona bile gidemedim. Yaşadığım doğum sonrası depresyon mu yoksa kansızlıktan olan bir şey mi ne yapmalı? ( sütüm yetmediği için mama veriyorum oğlum meme reddi yapmaya başladı emmiyor sağarak vereceğim yani bu yorgunluğun sebebi emzirmek değil)