defnekusum_ tadım oluyor zaten ilk baş. Doktorumuz sebzelerden başla dedi meyvelerden başlayınca sebzeleri sevmiyormuş. Üç gün kuralına uyduk. Buharda apart ile sebzeleri haşladım. Zeytinyağı da döktüm rahatça tatsın diye. Tadımlık verdim yediği kadar. Kabak,patates,avakado gibi yiyeceklerden başla. Sonra sebzeler bitince meyveleri denedim. Bir de haşladıktan sonra rendesi var cam rende onunla rendele yutması kolay olsun. Sonra da yumurta falan denedim. Sebzelerden sonra yoğurt da denedim. Sebzelerle yoğurdu karıştırıp da verdim. Daha sonra başladık yemeye. Şimdi yemek seçiyoruz o ayrı konu makarna,pilav,ekmek,hamur işi,meyve yiyor sebze hiç sevmiyor 😂