Nare09 benim ilk oğlum 2 buçuk sene sonra olmuştu. eşim varikosel ameliyatı oldu bende ileri seviye pcos çıktı yumurta geliştirici hap ve çatlatma ignesiyle hamile kalmıştım. Ama çok sıkıntılı bir hamilelik ve erken doğum geçirdim oğlum 2 gün yaşadı kaybettik. Doktorum kesinlikle 2 sene yasak çocuk dedi. Çünkü rahim yırtılmaya başladığı için acil sezaryene alındım baya kanamalı ve uzun bir ameliyat oldu. Hayati riskim ve rahim alinma riskiyle girmistim. O yüzden doktorum sen normal bir sezaryen geçirmedin çok ağır bir ameliyat geçirdin o yüzden iyi korunun demişti. 2 sene dolmasına yakın muayeneye gittim herşey yolunda artık korunmayı bırakabilirsiniz dedi. Ben korunmayı bırakana kadar adetlerim duzenli sayılırdı. Biz ne zaman korunmayı bıraktık benim adetler bozuldu yani en son 18 Nisan’da adet oldum temmuz ayına gelmiştik hala adet olmamıştım. Sonra bir gün öylesine bir test yaptım acı biber turşusu ve döner çok çekiyordu canım, normalde aci biber asla yiyemem. Görümcem bir test yapsana dedi bendee ne alaka yine bozuldu işte adetlerim tekrar iğne vs tedaviyle olması gerekecek dedim ama yaptım. Bir baktık çift çizgi biz şok. Baya bir gec yumurtlama görmüşüm ve hamile kalmışım.
Son adet tarihine göre 12 haftalık olmask gereken bebeğim 4 haftalık çok yeniydi. Doktorlar bile çok şaşırdı.
Yani demem o ki hiç moralini bozma adet olana kadar hep bir umut vardır 🤗🌸