Merhaba arkadaşlar ben riskli gebeyim yani 14 ncü haftada muhakkak serklaj olmam gerekiyor. Bu şekilde olup ikinci gebelik yaşayan var mı ve çocukla birlikte bu süreci nasıl geçirdiniz merak ediyorum. 22 ncı haftadan sonra yatiş vermişti doktorum yine aynı mı oluyor ? Deneyimlerinizi anlatırsanız sevinirim