nadidelifora Minikkusum2021 bu bilgiyi nasıl not etmezsiniz. Ben olduğum günü ve saati bile yazıyorum😂 nasıl bir korkuysa bendeki. Hayırlısı ile gelsin 🌸
cennetkusum16 Minikkusum2021 betan çok yüksek 8 haftaya nerdeyse denk geliyor ikiz değilse tabi.. son adet gördüğün tarihte bile hamileydin büyük ihtimalle
cennetkusum16 Minikkusum2021 kız özele gitsen 2 3 hafta sonra cinsiyet öğrenirsin betan bu kadar olana kadar hiç mi belirtin olmadı. Evet çoğul gebeliklerde normal tekli gebeliğe göre beta X2 olarak ilerler
Minikkusum2021 adeninannesi06 Tek kese göründü 6 haftalık dedi haftaya tekrar gidicem kalp atışı için 😊