dorukdemir3 Ne yaptınız acaba kestirdiniz mi acı verici bir işlemmi 2 aylık bebeğimde dil bağı var çok gazlı olmasının sebebi bu olabilir belki diye düşünüyorum daha doktora gidemedim yeni farkettim