Busra2326 Hanımlar psikolojik rahatsızlıklarım var aldırmak zorundayız 3-4 haftalıkmış şu an kese gözükmeti henüz beta 313, kürtaj yaptıranlar bilgi verebilir mi ? Vakum ile oluyormuş anestezi ile dedi doktor. Çok kanama ağrı sızı olur mu acaba ?
Nurci Busra2326 ağrı sızı olmuyor hissetmiyorsunuz zaten uyutuldunuz için sonrasında normal adet kanaması gibi kanamanız oluyor
Busra2326 iremb7 ⅔ dk sürmüş beni bayılttılar ben hiç anlamadım sonra ayılınca regl agrısı gibi oldu iki gün
Busra2326 motherofson evet evet oldum iyi geçti kanamam 5 gün falan oldu agrım ilk gün oldu sadece çok şükür
eda-1amine mutluanne02 önce servise aldı yarım saatte bır ilaç verdı kendısı dussun dıye düşmedı saat öğlen 1de düşük olmadıgı ıcın doğum haneye aldı normal doğum gibi dogum masasına çıktım ulturasyon makınesi vardı aletler falan serum taktılar sonra bır alet ile cektı aldı ulturasyon lâ baktı tekrar parça kalmısmı dıye yanı benım bagırtımla bagırtımla 10 dk sürdü sakın olsam daha kısa olabilirdi belki
umaygkr eda-1amine yanlis anlamayin meraktan soruyorum hepimizin basina gelebilir boyle durumlar kadiniz sonucta… İlacla dusmedi dediniz ya mesela o asamada vazgecseniz acaba o ilaclarin sonradan da tesiri olmaz mi o surec icinde de insann fikri degisebilir saatler icinde merak ettim de