duyguozgl1
Hala tadım ayındasınız , porsiyon küçük olucak elbette
Kahvaltı , aralarda kefir/meyve/yoğurt
Öğle akşamda artık herşeyi yiyebilir.
Örnek veriyorum öğlen balık yesin
Akşam sebze haşlayın
Köfte yiyebilir bir gün sade yaparsınız başka zaman kerevizli yaparsınız.
Artık siz ne yiyorsanız tuzsuz ondan tatsın minik tabağınızda eklersiniz