Kızlar yerleşme kanamasi kac gün süruyo dün kahverengi seklinde yoğun geldi hastaneye gittim bi sıkıntı gözükmedi esimle aramda kan uyuşmazlıgi var ondan kaynakli olabilir dedi ama hala devam ediyo yaşayan var mi? Kızimde olmamısti böyle bisey o yüzden biraz korkuyorum