suheyla92 mombabe ben kullaniyorum ogluma guzel gözünü yakmıyor kopurmesi fena degil ama saçını istedigim kadar parlak ve yumusak yapmiyor
surprizbebe mombabe ben de yeni aldım güzel kokusuz yeterince köpürüyor. Vaad ettiği gibi çabuk uzatacak mı merak ediyorum. Pişik kremini ve vücut losyonunu aylardır kullanıyorum çok memnunum yeniden aldım hatta
_YanakReisinAnnesii mombabe biz bir dönem denedik. Oğlum banyo da çok huzursuzlanıyordu sonra kendim de denedim göz yaktı birde kafa derim de kaşıntı yaptı.
livanurvealpinannesi61 mombabe bende var memnunum göz yakmıyor oğlum alerjik olduğu için bu markaya geçtim bende
sarlduru04 Yaklaşık 7 aydır kullanıyorum ve çok memnunum hemen hemen her gün yıkıyorum ve ilk şişe daha yeni bitti göz yakmıyor köpürmesi güzel saçı yumuşacık yapıyor