zehraaaaa38 Kızlar bebişim 8 aylık aventin şu mor olan alıştırma bardağından aldım içemedi. Ne alayım bilemedim? Siz neler kullanıyorsunuz öneriniz var mı🍼
myavocado zehraaaaa38 mumchkin pipetli kullandım hep aşırı memnunum, 9-10 aylık iken almıştım, 18. ayda hala kullanıyoruz. Bu arada aventin dediğiniz bardağını oğlumda kullanamadı hiç.
cokbilmismom zehraaaaa38 o aylarda biberonuna su koyuyordum ben Philips avent icmesin daha rahat oluyordu dışarıda, evde bardaktan içiriyordum hep. 14. Ayda falanda pipetli suluga alıştırdım munckin çok iyi