Merhaba hanımlar, kızım 5 ay 21 günlük. Doğduğundam 3. Aya kadar kucağımda sallayarak uyutabiliyordum. Sonra emerek uyumaya alıştı ki benim için de daha az travmatik oldu. Ama ne zaman farklı bi şey denesem kıyameti kopardı. Problem şu işe başlamama 1 ay kaldı ve üç dört gündür emzik de tutmuyor. Bakıcı abla nadiren de olsa ancak emzikle uyutabiliyordu şimdi o da gitti. Büyük kızımı kursa götürüyorum 2 saatliğine döndüğümde ev feryat figan. Ablayla ilgili bi sorun yok ona eminim çünkü her yolu deniyor, bir süredir de bizimle. Ama benim bebeğim çok inat bir bebek. Ablası da öyleydi ordan biliyorum ama en azından o mama içtiğinden biberon ve emziğe bayılırdı. Küçük kızım ise ne biberon ne emzik ne mama hiçbir şeyi sevmiyor. Ne yapacağım da işleri yoluna sokacağım tecrübeli anneler yol gösterin lütfen