poyrazmom2604 Sizce hangisi iyi kızlar daha önce kullanmadım o yüzden bilmiyorum kullananlar tecrübelerini paylaşabilir ben bunları beğenmedim kararsız kaldım kiwi marka alcaktım aslında ama pek tavsiye etmediler
nadidelifora poyrazmom2604 bende Karaca mastermaid pro var. Pro olanda sıyırma aparatı var. Bence önemli. Çünkü diğer türlü durdurup hamuru kendiniz topluyorsunuz ortaya. Pro da öyle olmuyor. Ben memnunum. İçli köfte falan yoguruyor. Tabi sert mantı hamuru gibi hamurlar da çok zorlanır. Eğer daha yumuşak hamurlar için düşünüyorsaniz gayet iş görür.
metemom_ poyrazmom2604 karaca inoxchef pro var bende çok memnunum alacaksanız kıyma çekme apartlı almanızı tavsiye ederim içli köfte yapmayı vs çok kolaylaştırıyor
poyrazmom2604 nadidelifora sırf içli köfte için almak istiyorum peki o dediğiniz pro falan en son attığım bejde var mı anlamıyorum ben pek
metemom_ poyrazmom2604 bunun aynısı var bende haznesi de çok büyük 7 lt tavsiye ederim yani güzel bir alet
umaybeng poyrazmom2604 bence 7 bin karacaya vermektense 8 bine bosch alın derim hem motor olarak kaliteli zaten alman malı