victopis Merhabalar, Ayımda işe başlayacağım. Sabah çıkmadan ve eve varır varmaz emzireceğim ama ben yokken 200ml kadar süt alması gerekiyor. Eşim biberonla verse meme reddi yapar mı? Haftada 3 gün işe gideceğim bu arada? Eğer yapar derseniz bu sütü nasıl vermeliyim?
victopis gg3848 umarım. Ben de öyle düşünüyordum ama internette 9. Ayda özellikle çok sık rastlanıyormuş meme reddi olayına ondan korktum.