Merhaba hanımlar , bayramdan sonra çalışmayı düşünüyorum (kızım 10 aylık oluyor) . Kızıma Kvalidem bakacak, havalar güzel olduğunda kızımı sabah işe giderken onun evine bırakmayı düşünüyorum. Onun evi iş yerime daha yakın öğlen arası daha kolay giderim. Onlarda dursun diye ekstra bi mama sandalyesi aldım , başka ne yapmam lazım sizce aklıma gelmedi .
Yedek kıyafet mi bıraksam yoksa akşamdan çantasını hazırlayıp kızımı bırakınca onuda versem ?
Yemek konusunda evde bende standart tabağa koyuyorum zaten ama mama kaşığı, suluk vs nasıl yapsam acaba ? Tecrübeli annelerimiz varsa nasıl yapmam konusunda yardımcı olursa sevinirim