Merhaba hanımlar,
Bebekten önce yemeğim hiç aksamazdı 3 öğün hiç üşenmeden hazırlardım. Ama bebek doğdu doğalı aşırı üşengeç ve yorgunum. Hiç yemek yapamıyorum gerçekten. Bu yüzden çok kilo da veriyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz?
Uzun süre sağlıksız beslenme malum sütü de etkiliyor. O yüzden endişeliyim.
Uyuyunca yap diyorlar uykusu öyle uzun saatler değil ki. Ben anca dinleniyorum uyuduğunda