Çocuğumun yüzü 2 aydır böyle bir çıktı bir söndü çok kötüydü yumurta dediler peynir dediler ama ben herşeyi deniyordum meğer deterjanmış granül sabun kullanıyordum şimdi uni baby sıvı deterjana geçtim hassas programda yıkayıp birde ekstra durulama yaptırıyorum artık geçti herşeyi yiyor çıkmıyor çok şükür