NurrA Merhaba canım anneler bebeğim 9 ayına girecek şuana kadar hiç mama vermedim geceleri uyumadan vereceğim artık ama korkuyorum açıkçası bu mamaların toplatılmasından vs siz hangi mamayı kullanıyorsunuz ?
KendiEvimdeDeplasmandayim NurrA ben hipp kullanıyorum doğduğundan beri. 13aylık şuan memnunuz. Organik combiotik olanı kullanıyoruz
KendiEvimdeDeplasmandayim NurrA ilk 6 7ay iyiydi sonra kızımda iştahsızlık başladı ek gıdayla da mamayla da arası yok yaşamak için yiyor. Kızımla alakalı yani son zamanlarında almaması. Ama dediğiniz gibi her bebeğe her mama iyi gelmiyor deneyerek gitmek lazım
mitolojiii_ Bebelac ve mamamil kullanıyorum bebelac gold memnunuz 13 aylık zaten mama çok az gece yatarken veriyoruz