miraosman Günü gününe adet görürsün herhangi bi yan etki olmadı aylık iğnede mesigna adı ama 3aylık asla önermem
miraosman Ya hiç adet olmazsın yada sürekli adet gibi kanaman olur kemik erimesi yaptığını da doktorum söyledi
Annebaba miraosman kadın doğumcum aylık iğneyi yaptırabilirsin dedi aile hekimi de 1 yaştan önce önermiyoruz dedi sütü azaltıyor ve kalitesini düşürüyormuş ne yapsam bilemedim
miraosman Adet gördüysen sprail taktırabilirsin aslında 3 aylık iğne süte geçmez ama aylık olan geçer doğru emzirenler için Cerezatta doğum kontrol hapı var ara vermeden içilen