babylove_ doğum yapıyoruz yan odamızda belki dığumhane de ameliyathanede lohusa kadınlar oluyor. Bize bakan hemşire,doktor regl olmuyor mu? Nerden bilebiliriz. Koridorda yürürken karşı karşıya geliyoruz. Bebeğimizi alıp kontrole götürüyorlar onlarda dokunuyor. Olsa tüm bebeklere olur siz doktora inanın :) 40 basma konusunu düşünüp güzel günlerinizi zehir etmeyin bebeğiniz çok çabuk büyeyecek. Neler neler diyecekler daha