Herkese günaydın,hiç iyi değilim bu sabah sonunda dayanamayıp hüngür hüngür ağladım bir kaç gündür bebeğim uyuyana kadar canımı çıkarıyor.Bebeğim 5 aylık ,beşikte mi sorun var anlamış değilim ayağımda sallarken uyuyor ama beşiğe koyduğum gibi çığlık atıyor.Gece sabaha kadar salladım hiç uyumadım ne yapabilrim acaba geçici bir süreç mi yoksa sıkıntı beşikte mi?Siz ne düşünüyorsunuz ?😢