Merhaba hocalarım. Bebeğim 5,5 aylık şimdiye kadar 5′er 5′er 40 günlük rapor hakkımla bugünlere geldik. Şimdi ücretsiz izne çıkacağım. Etrafımda ücretli doğum iznim bittikten hemen sonra izne çıkmadığım için şu an başlatamayacağım diyenler oldu. Bense bebeğim doğum anından itibaren 24 ay sürem var diye biliyorum 108/B bendine göre. Bilgisi olan yaşayan yazabilir mi