İyi geceler kızlar bu saatte kadar araştırmalar içerisindeydim bebeğimi 3 aylıktan beri ayağımda sallayarak uyutuyorum gaz sancılarına çok iyi geliyordu fakat 3 yaşına girecek ve iş çığırından çıkıyor instagrama bakıyorum çocuklar uyku saati yataklarına gidip yatıp uyuyor bizimde bir uyku düzenimiz var 9 sesini uyur lakin benim sallamam lazım benden destek alamazsa hop babaya gidiyor ve ateşe düşmüş gibi bağırıyor 3 gündür deniyorum konuşuyorum gel birlikte yatalım uyuyalım bak benim bacağım çok acıdı korkuyorum sen bana sarıl uyuyalım ama yok tam uykuya yöneliyor ağlama krizleri anne beni nolur salla anne beni lütfen salla seni Bidaha üzmeyeceğim vicdanıma oynuyor siz nasıl bıraktırdınız