rabiayusuff bende baya kırmizi ydi canım ama yoğun bi kanama degildi az di evet kaydığını doktor söyledi şimdide var spiral kaymiş yine ama rahim duvarına yakıştığı için çıkartamadı doktor ameliyatla uzman Dr cıkarmasi gerekiyırmus rahim yırtılabilşrmiş