elifilaytaha Kızlar bebeğim 8 ay 20 günlük geceleri çok uyanıyor. 10-10 buçuk gibi gece uykusuna geçiyor 9 buçuk gibi kalkıyor. Gündüz 3 uyku yapıyor. Anlamıyorum neden gece bu kadar çok uyanıyor. Nerdeyse saat başı emmeye uyanıyor. Napmam lazım yardım edin 😢
subrk elifilaytaha 8 aylık uyku gerilemesi oluyor.Ama gece 10 10,5 da uyuması geç bir saat.Günduzleri artık 2 uyku yaptırın.Saat 4 den sonra uyutmayin.8 de gece uykusuna geçer böylece.
ahsenguzum elifilaytaha diş ve uyku gerilemesi canım 1 haftaya düzelir inşallah. Gündüz 3 uykuya devam edin uyku uykunun mayasıdır derler gerçekten de doğru. Gündüz ne kadar iyi uyursa gece de öyle uyur.
kedili1anne Dişten dolayı çok kalkıyor annesi Diş huzursuz ettikçe emmek istiyor bir patlatsın azalır