ezgicnts ayakta sallıyorum ağlıyor,emziriyorum ağlıyor,kaldırıyorum ağlıyor artık kafayı yeme üzereyim yani 2.5 saatlik uykuyla duruyorum sabah oldu ya. 2de uyandı 4de uyudu. 6da uyandı saat 7 oldu ne emip uyuyor ne de başla türlü anca ağlıyor. Ne derdi var anlamıyorum