rmzn16 Kızlar oğlum 9 buçuk aylık şuan ön bıngıldaği resmen kapandi ama arka bıngıldaği hala duruyor böyle oln varmi aranızda bebeklerinde çok tedirginim yarın direk ilk işim doktora gitmek olcak beni biraz rahatlatin lütfen inşallah kötü bise yoktur
rmzn16 Normalde tam tersi olması lazım arka bıngıldaği 2 3ay içinde kapanması lazımmış hala açık ama bizim