Bidam Arkadaslar sütümü ısıtttım 90 cc icer diye 40ini içmedi. Biberonda kalani ne yapmaliyim ? Verebilir miyim oda sicakliginda bekletip bi on onbes dakika sonra??? Ne olur cevap!
sahikakocarslanli Bidam yarım saat ı gecmemeli diye biliyorum ama tabi daha ksin bilgisii olan varsa oyle yaoin siz
elifiii Bidam anne sütü çok çabuk tadı ekşiyor o yüzden 10-15 dk sonra verirken tadına bakın mutlaka, 30 dk yı geçerse dökersiniz.
Ozge3506 Bidam ben dolaba koyuyorum ama benvari usulü ısıtıp yapıyordum siz ateşte mi ısıttınız acaba?
Medusaraf Bidam dışarı da 3 saat buzdolabında 3 gün buzlukta 3 ay bekletilebiliyor canım araştır istersen her kaynak ta böyle yazıyor 15 dk bozulması imkansız bence