2 buçuk yaşında ve 4 aylık kızlarım var büyük kızımın uyku düzeni oturmuştu ama kardeşi olduktan sonra uyku düzeni hep geriledi ilk kızım küçükken bazen kaç gün uyumazdı perişan okurdum doktorum sıpraktin diye bir ilaç verirdi 3 gün kullan derdi uykusu düzene giriyordu o doktorum da şehir dışına gitti şuan vereyim mi bilmiyorum ya iki kızımda asla uyumuyor artık dayanamıyorum kemiklerim ağrıyor uykuyu unuttum artık lütfen nu damlayı kullanan var mı önerilere açığı