umaymirac Bütün aşıları hem sağlık Bakanlığının hem de özel aşıları (rota ve menenjit) yaptırdım. Şu an son doz menenjit kaldı o da 1 yaşında olacak. Rota için geç kalmışsınız ama menenjit için geç değil, yaptırmanızı öneririm. Hastalıklar çok kötü bebekler kaldıramıyor. Bu yüzden ölen bir çok bebek var. Eskiden bu kadar yaygın değildi hatta menenjiti yaptırmıyorlardı. Fakat göç ile bir çok insan geldi ve bu durum sağlık açısından çok kötü etkileşime sebep oldu. Merak etmeyin aşılardaki virüslerle bebekler savaşabiliyor. Hasta olduktan sonra neden nasıl diye sormayın kendinize. Bebeklerin ah dili olsaydı da bütün süreçlerine biz karar vermeseydik. 🙈