Başlık sahibi aşıdan sonra ateşi çıktı huzursuz ne yapayım demiş siz gelmiş burada komplo teorileri osrktan teyyare sıralıyorsunuz. Kendinize başlık açın oradan devam edin.
Bebeğimin ateşi 37.9 olduğunda uyuyamıyordu sayıklıyordu. Siz yine kontrol edin sürekli ama bir ağrısı sızısı olsa duramaz uyanır.