ebrusafura Kızlar 15 aylık kızım var emmeyi bırak uyur dediler bıraktım daha çok kalktı diş için böyle dediler evet diş çıkarıtoruz ama bi bebek uyumaktan nefret ederim ya ne yapıcagımı şaşırdım kaldım bu aylarda atak haftasımı var ben bilmiyorum
deleted20517 ebrusafura dişten dolayıdır uyumama sebebi veya bazı çocuklar asla sevmiyor uykuyu ve direniyorlar,büyük kızımı 22 aylıktı memeden kestiğimde ozaman hemen hemen dişleri tamamlandı sayılırdı bu yüzden gece kesintisiz uyurdu halada öyle
ranarumeysa Allah yardımcınız olsun benim kızımda uyumuyordu aynı ay memeyi bıraktık bize iyi geldi eskisi kadar olmasa da bir iki defa uyanıyor ama geri yatalım deyince uyuyor biz de yeme sorununu çözemedik hiç yemiyor ya azını açmıyor
ebrusafura deleted20517 evet dişten dolayı sanırım inşallah biran önce biter dişi 15 aylık 11 diş var
ebrusafura mehmet_han bi ara yatağa koyup ninni açıp kendiliğinden uyuyordu dişten sonra çok degişti ya