Merhaba bişey danısmak istiyorum bilgisi olan lütfen yazabilir mi? Bir aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum doktor kontrolünde zylanda diye bi ilaç emzirenlere özel doktorum ilk üç kutuda ara kanama lekelenme olabileceğimi söylemişti normaldede reglm yoğun geçer neyse regl oldum başladım hapa reglim bitti iki sonra lekelenme gibi oldu üçüncü gün bildiğiniz ped takar gibi kanamam oldu halada var tekrar regl zamanım gelmek üzere ama ben oruç tutabilcek miyim regl miyim lekelenme mi anlamıyorum resmen düzensiz hala dogum sonrası reglimde 10 gün sonrası özür sayılıyor deniliyor ya 7 aylık bebeğim emziriyorum ama denemek tutmak istiyorum ama kanama varkende kabul olur mu boşuna mı tutucam bilemedim ya